QMexCOPAN e-KYS Kalite Yönetimi ve Teknik Doküman Hazırlama Süreçleri İçin Ayrılan Zamanı Alıp Size Hediye Ediyor
Tıbbi Cihaz Üreticilerini Desteklemek İçin Tasarlandı
Tıbbi cihaz sektöründe kalite yönetimi, hastaların güvenliği ve ürünlerin performansı açısından hayati önem taşımaktadır. EXCOPAN ve BTS iş birliğiyle geliştirilen QMexCOPAN, tüm kalite yönetim süreçlerini tek bir platform üzerinde yönetmenizi sağlayan yenilikçi bir kalite yönetim sistemidir.
KYS Yeniden Tanımlanıyor
QMexCOPAN kalite süreçlerinin elektronik ortamda işletilmesi amacıyla modüler olarak tasarlanmış, birbirleriyle ve diğer iş uygulamaları ile entegre 21 CFR Part 11 gerekliliklerine uygun ve GAMP 5’e göre valide edilmiş internet tarayıcıları üzerinden kullanılabilen yasal gereklilikler ile uyumu kolaylaştıran bir yazılımdır.
Maliyet Avantajı
Zaman ve insan kaynakları, kağıt, baskı malzemeleri, fiziksel arşiv.
Veri Bütünlüğü
ALCOA+ gerekliliklerine uygun, güvenli veri saklama ve izleme.
Kolay Raporlama
PDF, Excel ve Dashboard özellikleri ile kolayca raporlama imkanı.
Zaman Tasarrufu
Aksiyonların doğru ve zamanında yapıldığının takibi, denetim kolaylığı, hızlı doküman hazırlama, onaylama ve dağıtımı.
Veri Güvenliği
MS Azure SaaS platformu üzerinde müşteriye özel, yalıtılmış;
-
Database
-
Storage Services
-
App Services
Regülasyonlarla Tam Uyum
ISO 13485, FDA QSR, MDR, IVDR gibi uluslararası düzenlemelere %100 uyumlu şekilde tasarlanmıştır. Anlık güncelleme yetenekleri sayesinde mevzuattaki değişiklikleri anında sisteme entegre edebilirsiniz.
QMexCOPAN'ın Hayatınızı Kolaylaştıran Fonksiyonları
-
Elektronik İmza
-
Sistem ve modül bazlı yetkilendirme
-
LDAP entegrasyonu
-
Audit Trail
-
Kayıt tarihçesi
-
Aksiyon bazlı ve zamanlanmış bildirimler
-
Kişisel Sayfa: Bekleyen İşler, Delege Edilen İşler, Yer İşaretleri
-
Dashboard
-
Grafik raporlamalar
-
Trend raporları
-
Valide raporlar
-
Kayıtların yazıcı dostu versiyonları
-
Konfigürasyon ekranları
-
Çoklu dosya ekleme
-
Birbiri ile ilişkili kayıtları görüntüleme imkanı veren İlişkili Kayıtlar ekranı
-
Çoklu lokasyon desteği
-
Çoklu dil desteği
-
Farklı raporlama ve sıralama seçenekleri
-
Modüller arası entegrasyon
-
ERP’ler dahil olmak üzere bütün 3. parti yazılımlara entegre olabilme
-
Güçlü iş akış yönetimi
-
Kullanıcı dostu arayüzler